2007. szeptember 25., kedd


Megint el vagyok maradva mindennel....barátnőim ajándékai készen, de a táskámban hordom őket hetekig...postának közelébe se kerülök...majd a nagy országos talin odaadom...amit meg nem tudok hátha sikerül karácsonyig postáznom:))) Szóval senkiről sem feledkeztem én meg csakhát .....haj...haj.... PIF is készülget...már csak varrni kellene, meg még kitalálni némi kiegészítőt...remélem örüolni fogtok neki:)) Sztem nagyon jópofák lesznek...

Annyira nincs őszi hangulatom...talán az egyik PIF kicsit közelebb vitt hozzá, meg hogy kipakoltam az egyik őszi banneremet-tökös- a szobámba ... de vhogy nem az igazi.... de ma talán egy pirinkót még hímzek is este...ez is elérkezett...bár jól megbetegedtem, kerülget vmi influenza, de azért talán ma lesz erőm bökködni kicsit.....felfedeztem a pirinkó hímzések előnyeit :)) mostmár kezdem érteni a sok hímzőkislány sorstársamat ezekkel az amerikai mintákkal:) semmi bonyodalom, kevés szín, pirinkó .... :))

3 megjegyzés:

helen írta...

Nem bántani az amcsi mintákat :) Lehet példálózni a franciával is, abban is kevés szín van, egyszerű formák... :)

Timici írta...

kevés szín: főleg a monocromok:D, épp egy BCt hímzek, Fein flobára 1szállal, megkívántam Éva blogjában;) még sosem hímeztem ilyet, érdekes:)

Zsuzsa írta...

Kicsi minta, gyors siker! Elfoglalt nők kedvence! Mostanában még erre sem sok az időm, erőm!