2007. november 29., csütörtök

Hétfő óta költözik a cégünk, épp a netet próbálgatjuk, mert ilyen "hol-volt hol nem technikával" dolgozik :) Mindenütt dobozok, hulla fáradt vagyok, a hátam is fáj pedig sosem szokott...és talán hétfőn már dolgozni is tudunk....szóval káosz a köbön. Megvolt hétfőn a karácsonyi céges húzás is, a legidősebb külsős kolleganőnket húztam, neki könnyű lesz az ajándék - HÍMZÉS :) Kigondoltam, hogy a Newportos vásznamra hardangerezek egy kicsit ez lesz a szemüvegtok fülecskéje a testére előre meg monocromozok..elméletileg .. a bélés bordó patchwork mintás lenne, vagy rózsás...kicsi 3 mm-es szivacslap, egy csinos gomb és elvileg kész is. Elvileg. Ha ezt meg tudom valósítani meg van mentve a haza!Mármint a hímzőkislányságom ;)
Persze semmit sem alkottam...magamnak is úgy szeretnék, másoknak is....de ez csak szeretnék üzemmód...valószínű ajándékpótlékok és hímzéspótlékok garmadára szorulok...

Egy kis adventi hangulat .........sütit kellene sütni........de mikor.......hétvégén alszom......kivagyok..

Nincsenek megjegyzések: