2008. július 29., kedd


Ezeket a díjakat kaptam az előző héten! Köszönöm lányok én se kreatívnak, se brilliánsnak nem érzem magam mostanában - főleg így sajgó agyarral - ...vagy ez a megelőlegezett bizalom!?:)))

Brilliáns vagy Amotae és Kata szerint, kreatív pedig Ditti30, Dominika, Csicsóné, Phan szerint :)

Mivel már mindenki mindenféle díjakat bezsebelt én már túl sokat nem tudok hozzátenni...annyit talán..akiket én mindig feltétlenül megnézek - napi szinten - és a munkái hatnak az enyémekre...nem minőségi/fontossági sorrend;)

Amotae
Cherry
Clinique
Mellcsilla
Judilla
Nina
Brodev
Zsuzsa

...és még kb. 15 blogot látogatok napi szinten rendszeresen...

4 megjegyzés:

Nina írta...

Köszönöm szépen Heni!
Mivel kiírnám (vagyis a többi mellé), megmondod, melyiket kaptam? :))

helen írta...

Én is köszönöm, és szintén az előttem szóló gondjai gyötrik szegény fejem ;)

Cimpulusz írta...

Amelyiket csak szeretnétek! Sőt mindkettőt :)

Judilla írta...

Hűű, köszönöm szépen! Melyiket gondoltad nekem?:))