2014. augusztus 27., szerda

A pizzás szegélyem úgy halad, mint a magos Déva vára...hiába haladtam sokat a nyaralás alatt a pizzamotívumot elszámoltam, bontani kellett, újra kezdtem majd kiderült, hogy megint elszámoltam...újra bontás...mérgemben a hímzőkislányok végső mentsvárába kapaszkodom, berácsozom férccérnával 10 szemenként,mint az oviban....sosem csináltam még így...nem is értem, hisz nem bonyolult minta...öregszem...tompulok...
Közben kitaláltam, hogy egy könyvtárba feltöltöm az eddigi munkáimat, na de a sok költözés, gépváltás miatt egy halom elajándékozott munkámról nincs képem, pl: az RR-kről..elkeserítő..párat neten megtaláltam, de ez csak töredéke...hmmm...jó tanulópénz, archiválni kell lányok!

3 megjegyzés:

CathlenKata írta...

Miért nem használsz jelölőfilcet? Van levegőre illanó ,és hideg vízre eltűnő is .....DE előre kockázott anyag is létezik, én olyanra varrom a cicásomat.

Részemről mellőzőm a cérnát, mert mindig belevarrom :-D

Cimpulusz írta...

Még nem ruháztam be ilyesmibe, mert nem volt rá szükség, de azt hiszem elérkezett az ideje!

CathlenKata írta...

Na várj egy cseppet még jó.....