2007. december 30., vasárnap






Mérleg 2007.12.30. - azaz a szabi eddigi termése:
1./ Lanarte 90061 - már bonthatom is persze :) egy sort körben a kihímzett kis kockában, ill az alső rácsot...amúgy rendben lesz .... az anyag Zweigart Newcastle ha jól rémlik ....
2./DMC-Mango Pratique szivecske, Rico felületkeményített fehérített lenre,DMC 115-tel
3./DFEA gyűszű, francia csomók helyett gyöngyökkel, "brutál Aidára"
4./Lanarte vargánya - folytattam kicsit...már nem sok hiányzik
5./ RP-Dolce nevicata, ehhez se olyan rengeteg kéne már...kb. 2 nap...

Na mentem csinálgatom vmelyiket..meg főzök...a frasncia saláta alapot holnapra már sikerült elfőzni és elsózni biztos ami biztos :)

3 megjegyzés:

Bernadette írta...

egy képet dobnál róla? Mert így szám alapján nem találtam meg. De van olyanom is, amihez nincs szám.

Cimpulusz írta...

A kép a blogomon...lásd alábbi bejegyzés...tavaszi osztott kép, de közben egy szlovák leányzó a multiplyon elküldte. Nincs kedved hozzá esetleg neked is? :)

melcsilla írta...

hihi, a gyűszűs tűpárnán a franciacsomókat én is gyöngyökkel helyettesítettem, nem lett volna idegem hozzá. :)