2008. augusztus 21., csütörtök

Van új villanyóránk.Vagyis ez így ebben a formában nem igaz.Új fogyasztókká váltunk,de előtte mindenféle véres borzalmakkal megfenyegettek, hogy mi lesz, ha ma 10-14 között nem tartózkodik vki nálunk és nem engedi be őket "villanyórát cserélni", meg még meg is büntetnek vmi "jogosulatlan kiszállás" (ez eleve baromság, a kiszállás jogos, csak mi nem vagyunk otthon:) miatt, meg egyébként is nyaljunk sót irgum-burgum. Naszóval kiszálltak nagy erőkkel - 1 fő - és írtak egy jegyzőkönyvet, miközben 15 m távolságból megdelejezték az órát.GRATULÁLOK!
Más hír nincs.Voltunk tegnap bálban..meg ettünk birkapörköltet...többfélét...és egy évre elég adag Colát ittam :)... a titkárnőci borzadály erős kávét főzött...egyesben lehet velem szántani:)))...ja igen bál..volt itt megyei népvezér, meg falu krémje, meg siratták Erdélyt (de ilyekor a többi rész hol marad?)...meg fenéken fúvós kakasos nyalóka is volt, és megfenyegetem a Kedvest, ha nem szeret szépen befizetem az Ugrálóvárba:)
Irtóra fáj a hátam, erős felindulásból elaludtunk..és elrontottam a kávéfőzőt olyannyira - ez mind ma reggel - hogy azt se tudom merre szaladjak vele...szervizelnek még ilyesmit!? ....és még el se késtem, mondtam;)
Hétvégén újabb adag költözés - most már ágy is - ergo lehet szombaton ott aluszikálok:) ...azt nem tudom a Párocskám mit tervez, de én már erősen be vagyok sózva, hogy minden ott legyen, és oda menjünk haza...vagy csak látványosabban vagyok besózva, mint Ő ;)
Ma képezek még némi zsákos ruhaszállítmányt, kirámolom a komódot, és veszek hétvégére némi bocihusit a "költöztetőimnek" - azaz magamnak, a Páromnak, az ő bátyójának és a b.nejének-aki vega...opp akkor vmi zöldet is kell gyártani...még jó, hogy blogolok és van időm végiggondolni...gulyáslevest akarok csinálni és krumplis pogácsát-előre-azaz hnap este-jó kis éjszakai főzős muri...hehehe....
Beszélgettem Tincsikével pirinkót vmelyik nap, pont a nászutunk kellős közepén lesz az országos xszemes tali nálunk :(((...szomorú ez nagyon...
Hímzésügyileg totál minuszban vagyok...már-már újra a dévai eset áll fenn...annyira nem tudtam hímezni mostanában, hogy azon se csodálkozom, ha a már elkészültek is bosszúból kibomlanak suttyomban....vmit vmiért...

Nincsenek megjegyzések: