2009. január 16., péntek

Fázom. Az utóbbi hetekben gyakorlatilag folyamatosan....mert ugye nálunk ma is esik a hó/hódara. Vmi jó melengetőt szeretnék, beburkolózósat, csokoládé illatút, bársonyos tapintásút, vastagot, meleget, lilát, bohókásat....már megint feltört bennem, hogy kellene csinálni egy takarót. Egy olyan takarót, amibe be lehet burkolózni filmnézés közben, vagy hímzés közben.Ez valójában folyamatos téma nálam, csak hol elnyomom, hol felbuggyan. Na most felbuggyant. Főleg miután totálisan elvetettem a Párom falikárpitját.Mert ugye minimintáknak talán van esélyük.A Lan kert 3 napja parkolópályán, mert most épp utálom, ugyanis 3 oszloppal eltévesztettem, tehát bontani kell, nincs mese, mert nem ér össze a minta.Szóval azt hiszem visszamászik egy időre a kosárba.Két lehetőség van: vagy előveszem a lustaSAL-t - ehhez nincs kedvem, mert lehangolónak érzem, ha belegondolok a monochrom hímzésbe -, vagy engedek a pillanatnyi hangulatomnak és asszerint hímzek vmit. Mellesleg meg nincs vmi fényes kedvem, fáj a hátsóm, a torkom...vmi vidámító sikerélmény kell(ene).Egyfelől ma este biztos, hogy Agatha Christie lesz a porondon - Miss Marple-egy olyan rész, amit még nem láttunk, másrészt bármennyire is megmozgatja a fantáziám a cselekmény a kezemnek jó lenne dolgozgatni vmin...vmin, ami által közelebb jutnék ahhoz az érzéshez, amit a bejegyzés elején írtam. Elkezdtem mintákat nyomtatni, lefűztem egy csomót nem törődve a kollegám csodálkozó tekintetével...azt hiszem meghímzek egyet valamelyik Margaret Sherry-s Archie maciból.Ha mégsem takarósodna meg végül, legalább lesz egy olyan hímzésem, amiről elmondható, hogy ezt csináltam 2009-ben. Ezért volt jó a Lanartés vargánya is :)) Elérkezett tehát a miniminták kora, amiről nem is álmodtam 3-4 éve, sőt azt hittem az UFO, aki 3 tenyérnyinél kisebbet hímez. Nem, nem UFO... realista.
Szándékosan nem mutatok most semmit, csakha mégis elkészülne vmi, akkor....és csinálok forrócsokit estére, vagy csokikrémet rumos mazsolával, és felveszem otthonra az új lila kardimat, és beburkolózom egy alvós takaróba, Miss Marple-t nézek, nem görcsölök azon, mikor lesz már kész a konyha, meg lekéne cserélni a kocsikat, és vészesen fogy a tüzelőnk.... és hogy sosincs megfelelő időpont - sztem, per pill. nem látom magam előtt - a gyerekvállalásra,....és már megint híztam ...és........

Nincsenek megjegyzések: