2009. március 5., csütörtök

Csak kutyafuttában - bocsánat. Sok mindent történt mostanában.Influenzás lettem, de nem tudtam igazán táppénzre menni (csak 2 nap), aztán karamboloztam és összetörték az autóm - nekem nincs bajom -, befejeztem a monochrom SAL-omat és holnapra lesz kész a keretezése, befejeztem egy másik megkezdettemet - Renato Parolin monchrom makkos minta egy régi RAKAM-ból - ennek a sorsáról még nem határoztam, elővettem a megkezdett meggyes sütis bannerem aztán visszatettem egy x tovább-bökése nélkül, úgy volt, hogy hazajön a húgom húsvétra Olaszországból aztán most meg mégse, láttam egy bűnrossz Szerb Antal darabot a színházban, elolvastam három Agatha Christie krimit, vettem egy DIM Lady Leona készletet hihetetlenül olcsón, és találtam blogoló régi nlc-s ismerősök között vkit, aki jó új DMC lelőhelynek bizonyult. Hát ennyi lenne. Nincs jó kedvem, mert sértegetett és kiabált velem egy ügyfél - nagy stratégiai partner...fityfranc..., én meg aztán nem bírtam tovább és jól beolvastam neki - irtóra lelkiismeret furdallásom volt, hogy mit mond a főnököm - aki végig asszisztálta a storyt, aztán kijelentette, hogy lehetnék keményebb is :) Más nincs. Elég rossz kedvem van. Este süteményt fogok sütni Tamás-napra. Kávés-kókuszos, Anyu specialitása, remélem nekem is összejön...egyszer már sikerült...még a régi életemben.

4 megjegyzés:

helen írta...

Jövök együttérezni: grrrrmrrrrmmmm
nah.

Adrienn Kolláth írta...

Már aggódtam picit, mi az oka a nagy hallgatásnak...de végre.
Az elmúlt napok nem lehettek egyszerűek, de egyszer csak jön majd valami nagyon jó megint... anyósom szerint az élet nem azért nehéz, mert vannak nehézségek, hanem mert azok mindig egyszerre jönnek...

Megtisztelnél azzal, hogy megosztod a süti receptjét?

Hóvirágos napot kívánok Neked...

Melinda írta...

Fel a fejjel Heni...ennél már csak jobb dolgok jöhetnek!
Kíváncsian várom a keretezett képet:)

helen írta...

Boldog névnapot :)