2015. január 25., vasárnap

Cherry oldalán láttam az "Új év, új kihívás"-t, amely arra késztet bennünket, hogy lépjünk ki a komfort zónánkból az alkotásainkkal. Nagyon tetszik a kezdeményezés, és én is gondolkodtam már azon mivel kellene kicsit életet lehelni a hímzési lendületembe, de vhogy egyik sem volt az igazi. Ez is kötés, tehát nem az én terepem, de a koncepciója nagyon tetszik: alkoss vmi újat, vmi olyat amit egyébként nem választanál.
Túl is léptem volna a kezdeményezésen kislányos lendülettel - hisz nincs nekem erre ennyi időm és energiám, 15 új munka...ahhh....az annyi új MUK ... ha nincs itt a húgom, aki arról panaszkodott nekem, hogy Ő olyan szívesen venne részt nemzetközi SWAP-okban, vagy SAL-okban, de már annyi mindenünket lenyúlta (elvesztett!?) az olasz posta, hogy nem mer belevágni, csak vágyakozik. Ekkor jutott eszembe, hogy én sok ilyenben részt vettem és a munkáim 90%-át vki másnak készítettem. Volt, hogy jól sült el, volt, hogy kevésbé. Ekkor jött a nagy ötlet, hogy mi lenne, ha összegyúrnánk ezeket a vágyakat és létrehoznánk a saját kihívásunkat, mi tesók - hárman vagyunk lánytestvérek szanaszét a világban -! A Kihívásunk nem akkorra, mint Cherry-éké, sikerélmény léptékű, de mivel mi gyakorlott MUK-isták vagyunk, így nem vállalunk olyasmit, amivel csak a MUK lista szaporodik.

A mi vállalásunk - Kihívásunk - az, hogy 2015-ben készítünk 4 +1 alkotást:
- 1db konyharuhát
- 1 db könyvborítót
- 3 db felakasztható díszt
- 1 könyvjelzőt és 
+ 1 db-ot kivégzünk a MUK listánkról.

Minden vállalást kapcsolni kell egy évszakhoz, így lesz egy téli, egy nyári, egy tavaszi és egy őszi projektünk. Minden hónapban készítünk fényképes blogbejegyzést arról, hogy állunk, ezzel is motiváljuk egymást és magunkat - a blogolásra is :). Kicsit meg is csavartuk egy húzással - ami persze könnyen kiszámítható, de ezt most félretesszük a játék, az alkotás öröme és az izgalom a lényeg. A húzás eredményét nem leplezzük le a találkánkig. A vállalás 2015. évre szól, tehát 2015. december 31-ig ki kell pipálni mindent, de az ajándékozás csak a következő közös találkozónkon lesz - valószínűleg jövő nyáron.

Kicsit bonyolultan hangzik, de nem az. Igyekszünk ezzel egy kicsit felrázódni, hogy úgy teljen el az év, hogy Szilveszterkor megelégedéssel tölthessen el bennünket: Igen, idén csináltunk négy új alkotást, kipróbáltunk egy csokor újdonságot, minden évszakban hímeztünk valamit és a csúnya mumus MUK-ból is kivégeztünk egyet. Persze a Kihíváson kívül, még mindenki szabadon böködhet, de ez a minimum.

Ezúton is bíztatok mindenkit: lépjen ki a komfort zónájából, hímezzen olyat amit sosem, adjon új funkciót és értelmet az alkotásainak, ne csak mindig a szokásos kép, terítő, tűpárna, táska, párna ... stb. körül mozogjunk. Na és persze örökítse meg a Kihívását a blogjában, jó móka lesz higgyétek el! :)

És, hogy ez nekem miért Kihívás!? Mert sosem gondoltam, hogy arra vetemedjek, hogy a koszos kis kezem egy keresztszemes betéttel hímzett konyharuhába törölgessem! Bruhahahahaha.... :))))

2 megjegyzés:

JRosa_SZG írta...

A 2015-ös kihívásra és MUK-ra fel csajok !

Szegesdi írta...

HAJRA EN IS BENNE VAGYOK