2015. július 12., vasárnap

Jó régen írtam már, a hímzéseim is lassan haladnak. Munkahelyet váltottam és az új kihívás teljesen kivette idáig az erőmet és kitöltötte a időmet, alig voltam itthon, gyerekek is sínylik, hímzés is. Na de most már talán utol fogtam magam...
Haladgat a kihívásom, lassacskán....egy 2009-es Lena Specialból (L1327/LS 151) választottam: húsvéti klasszikus :), eredeti Anchor színkiosztás, DMC kék-fehér, damaszt konyharuha. Nem tudom, hogy szeretem-e ezt az anyagot.....könnyű dolgozni vele, kiváló a tapintása, szép kidolgozás...de a hímezhető betétet eltolták...mármint a méretezést...ugyanis torzít, hímzés közben jött elő csak a bibi, hogy nem kockák, hanem picit lapított téglalapok, úgyhogy nyúl úr kicsit nyomi lett, a tojások is nudlisodnak. A másik csalódásom a színkiosztás. Hogy a Photoshopot vinné el az ördög, meg a kiagyalóját is! A színek sem ugyanolyanok, mint a képen persze, a csíkos tojás sem lesz csíkos, max mintha kicsit mosott lenne, nyuli is eléggé kőmosottas....hát csalódás a javából. Na mindegy, most már kinyomom, ha beruháztam.
 Kihívás 2015' 2/4
Lena Special Ostern L 1327, 2009, mouline:Anchor, anyag:DMC 
Lehet kicsit csalok és két oldalon lecsípem a három tojást és a hat szál gyöngyikét, túl hosszúnak érzem a mintát a konyharuhára, kifér, csak zsúfolttá fog válni, de majd meglátom.

Idén Hévizen nyaraltunk, nyomorult meleg volt, inkább Keszthelyre jártunk át a Balatonra...egész jó kis hely, lehet megyünk még...megcsapott a "balatoni feeling"!:))) Korzóztunk is és találtunk kincseket, méterárut és moulinét. Nagy vétel volt: 100.-Ft-ért felvásároltunk tesómékkal az összes Madeira moulinét amilye csak volt a néninek - kb 100 db-ot. És találtam végre gombás anyagot! Igaz kicsit gyermekien tündibündi, de végre gomba - 3 méter hopp. Na meg táskának való vastagabb vászon  - jövő évi kihívás :))) - Eszterrel felezünk, Ginuska napozóágyast vett, amit kicsit bánok hogy nem hoztam, nade mindegy. És még egy alpesis monochromot - bordó - párna lesz talán hímzett betéttel...ki tudja :

Na, a mobilfotó csodája! :(  De legalább nem fejjel lefelé áll, mint idáig.

3 megjegyzés:

CathlenKata írta...

Jó lesz az a konyharuha, nem kiállításra készül. (Tudom, tudom bosszantó ha vacak az anyag)
Jó sok fonalat vettél, olcsón, de készülj fel arra, hogy nem lesz utánpótlás, mert a gyár megszüntette Mo.-ra a szállítást,/és,vagy forgalmazást. Szóval most minden kézimunka boltos szabadul a maradéktól.
A mostani magazin is DMC-Anchor kódos.
Pussz:Kata

JRosa_SZG írta...

Szerintem jó vétel volt az anyag és a fonal is ( majd bedolgozzuk).Én is jártam már úgy, hogy a hímezhető betét betorzított... de a mindenit, egy ilyen drága DMC konyharuhától jobbat várna az ember. Ne keseredj el, nagyon szép lesz így is !

Szegesdi írta...

Nekem is van egy rico teritőm ami még midig azért áll a szekrénybe meghímzésre várva mert a kockákat akármilyen mintával fonállal hímeztem csalódást és sok sok ideges percet okozott. TE EGY HŐS VAGY! Nekem is teszik és gondolkodtam, hogy veszek én is egy ilyen konyharuhát, hogy meghímezzem, mert ebben van az igazi KIHÍVÁS!