2018. március 6., kedd

Kihívás ' 2018 - Hideg bőr

Sokat gondolkodtam erről a könyvről....egyszerre utáltam és szerettem...csömören perverz vagy inkább realistán elgondolkodtató!? Valószínű attól függ épp melyik pillanatomat kaptam volna el. Több mint két hete elolvastam, még sem tudtam első lendületből megfogalmazni, hogy hogyan hatott rám. Piszokul elgondolkodtató volt, valahogy mintha ízekre szedte volna az emberi érzelmekről vallott eszméimet, egy kicsit sakkban is tartott...nem tudtam letenni...még rágogatom magamban...aztán jött az Oscar és "A víz érintése".Bár nem láttam a filmet, az előzetest látva, mintha visszaköszönt volna az az érzés, amit a "Hideg bőr" olvasásakor éreztem. Meg kell néznem a filmet, nincs mese! :) 5/4

1 megjegyzés:

JRosa_SZG írta...

Helló babyke! Jó látni, hogy haladsz a kihívással! A víz érintését láttam, és tök jó film. A hideg bôrt is mintha megfilmesítették volna, mert olvastam egy ilyen film címet nem régiben " cold skin ". Most lemaradtam az olvasással picit , mert hímzek egy nagyon színes képet...egy kis kedvderítôt. De majd igyekszem visszarázodni az olvasásba is.