2018. január 22., hétfő

Kihívás ' 2018 - Kêt LOL egy csapásra

Tegnap két könyvet is kivégeztem a listáról, az első Jen Klein - Rád hangolva.
Összegészében véve aranyos, habkönnyű kis könyvecske, semmi megrázó. Van kedven c idézetem is:  "Lényem minden apró, szofisztikált része, amely képes felülemelkedni a tömegízlésen, ebben a szent pillanatban kínhalált halt a kérlelhetetlen szentimentalizmus szorításában." :)))) 5/3,5

Ketteske már kicsit nehezebben megítélhető eset: Anne Eliot-Toplistás szerelem.

Az első 200 oldalt szabályosan végig szenvedtem. Ez van. Aztán a 269-273.oldalon elérkezett Jenna és Charlie (mellékszereplők) kettőse. Hát azt kell mondjam Jenna Én vagyok. Egyszerűen tökéletes! Rommá röhögtem magam! Jenna: "Sosem a fiúk választanak.És én téged választottalak." Ez mindenek eszenciája, oh igen! :)Aztán megint jött a dögunalom, kár is rá több szó fecsérelni. Inkább olvasd el Kelly Oram: Cinder és Ella című könyvét ugyanez a téma ezerszer jobb kivitelezés. 5/2,7 (lehet tört számokkal értékelni !?:)

Nincsenek megjegyzések: