2007. május 15., kedd

3 napig alig vannak az irodában-juhéé!!!Ebből 1 nap mondjuk Kalocsa, meg dolgozni is kellene nagyon, de azért ez mégiscsak szuper!:))

Behoztam a laptopot:"István a király" szól;)

Kreatívkodni kellene vmit sürgősen Zsuzsi kiállítására, úgy érzem semmit sem tudok felmutatni fél év alatt....esténként mire hazaérek, csak kinyúlok, nincs erpm hímezni, pedig kéne,meg látom a többiek micsoda szépségeket bökködnek 21h után...hát le a kalappal...naszóval a bariból kulcstartót kellene csinálni, meg hímezni kellene egy bocikát a táskámra...már ki is néztem a 2004/01-es Le idee di Susannából egy képet..nem kis munka de megéri, 3 boci, sajtok, tej, miegymás...a gond csak az, hogy találtam egy LOVE LOVE LOVE :)) monocrom tökmintát... gondoltam meghímzem vmelyik "tökszín" kőmosott fonalkámmal...mondjuk Zweigart Cashelre, olyan jó kis zsákszínűre, vagy lehet, hogy a Zw. kockás kedvencemre:)...és persze funkciótlan..mostanában több ilyen munkám van...na jó ez nem mindig igasz, mert nekiestem a De fil en aiguille magazinból egy szintén monocrom ollosamplernek tesóm névnapi tatyójára.Az anyagválasztást már megbántam...én nem tudom mi van velem, de elkényelmeseddtem...anno még Évivel vettünk egy nagy rakat felületkeményített fehér Coats Panamát Andieenál, szerettem is rá dolgozni, de most vhogy nem tetszik...olyan "plötty"...lehet rámázni kellene de azt meg nem szeressem....hisztis vagyok,mi!?:) ...megint csapongok hímzésügyileg....az Ityamom ihletésére közzétett listámra gondolni se merek...lehet bemásolom ide szégyenszemre, kiegészítve a mostaniakkal, meg a SAL-lal...motiválótényező:)))...én már csak ilyen felhalmozó hörcsög vagyok, aki ezer millió dologba belekezd, mert belelkesedik...áhítatos csodálattal tekintek azokra, aki képesek megállni és csak 1 adott munkához vásárolnak, azt meghímzik és jön a következő...nincsenek átláthatatlan doboz és szatyorhegyek...meg "uh ennélkül nem tudok élni"..."majd jó lesz még vmire" felindulások, mint nálam rendszeresen...

Hisztis, pukkandós, morcos hangulatom van...ez nem jó...konfliktuskerülésképpen nem cseszem le a Kedvesem, hogy 2 napja azt se mondja nyaljak sót...tudom ma jár le a leadási határidő, már rég elveszett az irattengerben...meg egyébként is megígértem, hogy rém türelmes leszek...de azért belül morcizok...ittam egy forró csokit az előbb...a hangulatom jobb lett, de még melegebb lett az amúgy is szanunának beillő irodában...a kávém meg megdermedt..kihűlt...utálom a hideg kávét...akkor inkábbb frappé...kérnék 2 gombóc vanília fagyit, mézet és némi fahéjat bele...MOST! :)))

3 megjegyzés:

helen írta...

Ne csak mesélj mintákat, mutogass is :D Nagyon kíváncsi népség vagyok...

Másrészt mi a tanáriban állandóan ezzel találkozunk: nincs idő meginni a kv-t, következő szünetre meg totál kihűl. Aztán egyik okoska megmondta a mély igazságot: a hideg kv szépíti az arcbőrt (legalábbis ezzel vigasztaljuk magunkat...).
Egyébként is: a hideg kv is kv, és néha annak is örülök. De még hogy :)

Zsuzsa írta...

A hideg kávé impotenciát okoz! Igaz, nök vagyunk.Tessék forrón inni! Csak forrón tudom meginni, hidegen a szagát sem bírom!
Valami szépet készíts!

helen írta...

Hm, az a nagy helyzet, hogy annyira kevés időm van nap közben, mikor suliban vagyok, hogy azt el se hinnétek!
Úgy kell kisakkozzam magamnak, hogy mikor mehetek el valahova... A kv meg csakis adagokban fogyasztható, egy szünet nem elég egy kv-hoz! :(