2007. május 12., szombat


SAL-om, megkésve, de törve nem!:)))

Tyúkos monocromom, még funkciótlan.....

A mai kméti minitaliról 2 kép, csak a hangulat kedvéért...nagyon jó volt megint:) ....
Most szaladok és írok egy új DMC listát, mert az aktuálisat épp elkavartam nagyon....vettem egy bocimintás táskát-szatyrot-IMÁDOM- arra kellene hímezni vmi édes bocit....és megszűnt a Susanna remitendra....brühahahahaaha.......:(((....mérgemben vettem egy aktuálisat...meg egyZweigart bocis-blockos anyagot, meg két erdei mintás rókásat párnának....ja meg 3 kőmosott fonalat, 2 tökszínt, meg 1 tökszárszín zöldet:)

4 megjegyzés:

helen írta...

Nagyon jó lett a SAL-od! Én a felhőket éreztem nem odavalónak. Nem tudom, miért. A sorminta meg tetszett, főleg, hogy alul se élethű méretben van a gyöngyvirág.
A tyúkicád is szuper lett! Ügyes vagy! Én lehet, hogy ducisra kereteztetném (púpos legyen a közepe, üveg nélkül) és konyhába tenném...

A bocimintás tasi meg az oldalamat is kiböki... fotóóóót!!!

Örülök, hogy jól éreztétek magatokat a talin!

Pillle írta...

Szerintem is jó volt a dumcsi parti! :)Bár én mindig jól érzem magam, ha találkozhatom veletek.
A bocis tatyót megmutatnád?

Judilla írta...

Megszűnik a remis Susi?? áááááááá....
Rettenet!!:((((
Az új cuccokat is lefotóznád? ;)
Jó lett a tik:)

bucilla írta...

Szuper a tyúkos is, és a Sal-od is! Én csak annyit változtatok rajta, hogy középre varrom a feliratot:) Én sem tennék üveget a tyúkosra:) szatyorról please fotót!!!!!!!!!