2007. május 29., kedd


Nos Uraim!??? :)))

7 megjegyzés:

helen írta...

Én nem osztozok a párommal a cuccaimon :D

Zsuzsa írta...

Inkább fessen, az jobban áll egy férfinak!

bucilla írta...

Jajj de édes:) Hál istennek az én párom nem kacsingat a hímzés felé:)

Cserny Cherry Ildikó írta...

Jó pofán néz ki az öreg! :) Az én férjemnek eszébe sem jutna tűt fogni a kezébe. Nem is bánom ám. Amilyen rendetlen mindenemet keresném csak.

Nina írta...

Aranyos, amikor egy férfi hímez, de sosem tudnám elképzelni, hogy hazajövök, és a drágám aszongya, jajj úgy hímzenék ma valamit :-D Inkább ne... Csináljon bármi mást, de az összes hímzősöm másnak tabu :-D

Ralina írta...

Én párom már kipróbálta egy újságbeli kiten, hogy kiderüljön, mit is szeretek a hímzésben. És kaptam egy általa böködött szives ajit. Bleee!

Timici írta...

de helyes! apukám is tud hímezni:) én azért a páromat inkább fúrni-faragni, szerelni látom szívesen:D