2007. augusztus 6., hétfő

Hnap megpróbálok képet felrakni az új szemcsimről(nagyon tetszett a Páromnak;)meg a hétvégi termésről...ugyanis alkottam...vagyis a kész alkotásaimat öntöttem véglehes formába..készültek mindenféle titkos dolgok:), nameg 2 párnahuzam:DHC szívkém meg a tyúkos monocromom felhasználásával....

Mai nap üzemorvos...nem is volt olyan vészes, mint ahogy gondoltam...és megjutalmaztam mafam 3 újsággal...lesz mit nézegetnem hazafelé a buszon...egy Ricamare 3-as különszámmal, egy Susanna remivel és egy friss Susannával...."kötekedőknek" üzenem: megjelent a Le idee di Susanna kötéses külön magazinja :))

Kezdenek elárasztani munkával...örülök is meg nem is.....szívesen elmennék most szabadságra:) furcsa mi!?....jót tudnék henyélni;)

2 megjegyzés:

helen írta...

Én kötekednék azzal a susannával... főleg, mert nem tudok olaszul. :( szóval mégsem kötekednék vele.

Fotókat pedig türelmetlenül várom :)

Timici írta...

fotókat én is nagyon várom, szabivágyadat abszolút megértem:D