2007. augusztus 23., csütörtök


Pörög az élet én meg rohangálok utána....mit nem adnék egy csendes kis hímezgetős hétvégéért!!

Az új munkámról nem igen van mit mondani...még csak a fejem kapkodom, igyekszem felvenni a fordulatokat, megoldani a kihívásokat...küzdök a hajnalban keléssel és a kései érkezéssel....

Hnap reggel rakok fel fotókat a munkáimról, egyenlőre csa a szöveges élmény jut mindenkinek;)szépen tudok ám mesélni:))))
Szóval....
1./ Varrtam Bucillának és Ityamomnak szülinapi meglepit, amit előbbinél jól elkésve postáztam pedig időben elkészültem....apróságok, de remélem örömet okoztam vele....Bucikámnak egy szivet készítettem - kékes szürke Zweigart Cashel alapra fehérrel hímeztem norvégos sormintákat egy régebbi Annámból, az akasztókája fehér szaténszalag.Ityamom egy lógókát kapott egyik oldalán Zweigart kézimunkás block-kötős kosár- másik oldalán egy levendulaszínben pompázó kötős nőcike...vagy lógóka,vagy ollójelölő..vagy csak úgy...mert szeretem őket! :)
/a "nagy feketeség" alatt Tincsike ajándéka vigyorog!:))))/
2./Elkészítettem Judillának a vállalásomat - monocrom block - ....tyúkos:))), anyaga Zweigart Gross Floba, DMC 815...semmi meglepi...meg elkészült az ő szülibulije is..már csak azt kellene kitalálni mit varrok belőle:))))mélységes ötlethiány....minek örülnél Drága!?
3./ Elkezdtem karácsonyi mütyürkéket gyártani...tudom nem normális dolog:)))de most max ennyire van időm esténként...meg egyszerűen nem bírtam ki,hogy ebből a Ricamareból ne hímezzek:))....ez meglepi lesz..tehát nothing pictures:))
4./Belevágtam az éjjelilámpa búrámba...aztán csúfos sarokbadobás lett a vége...bontanom kell....:((....jól hímeztem én csak nem azzal a színnel amivel kellett volna....hogy én hogy utálom a különszámos Susannákban ezeket a színes kockás mintákat...totál káosz...fájt volna egy normális jelkulcs biztosan....bánatomban szintén Susannás mintát választottam:)no comment;)...egy fácánfej-jelkulcsos:)-de előtte jön a gyászos fenyőágbontás:(((
5./Kész Tincsike szülinapija is:)))meg Zsuzsijé...de abból hogy mit varrjak...hát ez nagyon jó kérdés....sokszor vagyok így...hirtelen felindulásból megbököm a mintát aztán tanácstalanul töprengek mit varrjak belőle....nincs fotó ne is kérjétek!:)))

Amúgy jól megvagyok, szeretek és szeretnek....nincs agyonlihegve semmi, ennek megfelelően komótossan bandukolunk a közös úton:) hej de költői vagyok:)))voltunk Nox koncerten...jól megáztunk a végén..elment az áram....Párom vagy 5-ször felbukott a kocsihoz vezető úton;).....visszavárják oda :))))....nem volt rossz Moliere:Férjek iskolája c. színdarabja sem...finoman szólva :).....eckhós szekérről...langyos nyári szombatestén.....vár ránk hétvégén egy másik szabadtéri színház is...Furfangos Péter...kultúra-túltengést fog kapni a Drágám:), de elég jól viseli;).....közös megeegyezéssel IHM koncertre megyünk jövő héten csütörtök este...nagyon fogunk szenvedni!!!:))))) előtte sztem némi Borutca is bejátszik...nekem...ő nézi:))..majd kompenzálok...hisz Ő vezet...én borozom;)... jó felosztás:)))

Jön tesóm férje 9-én Szicíliából, már nagyon várjuk...főleg a hasunk:)...de azért hugim is kényeztet...majd írok pár receptet...híztam egy csomót...nem tesz nekem jót ez a sok finomság, meg boldogság...hiába a munkahelyi stressz se fogyaszt annyira hogy ezt kompenzálja:(...

Mondtam már, hogy a karamell ízű jegeskávé milyen finom Cantuccinivel!?:) Ha nem akkor most pótlom;)

3 megjegyzés:

Timici írta...

jó sok mindent készítettél, várom a fotókat:) NOX koncert bitos nagyon szuper volt, egyszer én is megnézném, ha még lesz rá alkalmam

Judilla írta...

Méghogy nincs időd!!:DD Ezt a sokaságot látva ez alig hihető.:))
Nagyon édi lett a tyúkocskám! Köszi!!! :DD
És bár nem tudom, hogy mi a másik meglepi/és azt el ne áruld:)/ de talán bannernek jó lenne nem?;)
Ha már így megkérdezted, abból épp hiányom van.
Jók lettek az tányéralátétek!:))

bucilla írta...

Itt is megköszönöm az ajcsimat Henikém!!! Most tettem fel én a blogra:) A többi amiket gyártottál, tényleg nem időhiányra utal;)