2007. augusztus 2., csütörtök

Új munkahely...új idők..új szelek....:) Annyira el vagyok havazva, hogy gyakorlatilag alszom,meg dolgozom...nameg buszozom:( .... 5-kor kelek 7-re érek haza...mintha kifacsartak volna....hímzésről mégcsak nem is álmodozom....vagyis jobban mondva csak álmodozom róla.....

Naés , hogy milyen!?:) Nagyon más, hatalmas elvárásokkal, minden tegnapra kell és kútfőből és....mintha én potyogtatnám a spanyol viaszt....pedig ha tudnák:)))....furcsa az állandó ellenőrizgetés, elszámolás, beszámolás, hogy mire mennyi időt fordítottam, mikor - kivel - mit...és egyátalán...írásban szóban.... teamek, groupok, meatingek...egyéb rendszeridegen kifejezések:)...ötletláda...elégedettségmérő....mosogatási rend:)))....majd belerázódom és felnövök a feladathoz....most is dolgozom..2.nap és már itthon is melózom;)...oktatói szerződés holnap reggelre...délután kaptam a feladatot...mégcsak CD-Jogtáram se volt délután 5-ig...de egy szavam se lehet;)már van....szóval hajrá!!!Vszínű messiánsként fogom várni a hétvégi alvásokat:))))))

Új szemüvegem van!:)Nagyon dögös...modern...totál más, mint az eddigek....a Párom el fog ájulni :))))de lehet nem a gyönyörűségtől;).....na de ez is én vagyok:)....... újabban.....vagyis megint :))))

3 megjegyzés:

Christine írta...

Sok sikert az új munkádhoz, biztosan belerázódsz majd. Én kb ugyanannyit töltök utazással és munkával, mint te, csak fél órával később kezdek és végzek is. És NEM lehet megszokni, brrr:S De ha tetszik a munka...:)

Cserny Cherry Ildikó írta...

Kitartást Heni, én drukkolok neked. Később biztos könyebb lesz. Talán ennyit nem is fognak ugráltatni.

Timici írta...

Nagy kalappal az új munkádhoz! Szemcsit majd muti, én is most akarok váltani.:)