2014. december 30., kedd

Csak, hogy el ne felejtsem a receptet, belinkelem ide magamnak, nektek.

Naszóval - SZERENCSEMALACOK - http://www.recept-oldal.hu/cikkek/sos-sutemenyek--peksutemenyek/malackak.html (a kép is és a recept is természetesen a bloggeré, köszönet érte!)
A műremek már kész, isteni illata van sülés közben is, annyit változtattam rajta, hogy a nózijába eldugtam egy-egy kis meglepetést!;)
Saláták készen, malackát rögtön beirdalom és befűszerezem, holnapra marad a lencseleves, a mini fasirtok Palikámnak - na meg KTG-nek - és a malac megsütése. Uhhh el ne felejtsek reggel sört venni a cojkához!
Tefal Uno első tapasztalatok:
- a kéreg túl vastagra sikeredett, a gyári beállítást érdemes legvilágosabbra venni kalács esetén
- a recept szerinti cukormennyiséggel a mi ízlésünknek túl édes, túl csömör lett
- a bélzet teljesen rendben volt, egynemű, laza, ruganyos szaftos inkább kevert tésztának mondanám, mint kalácsnak
- a kérget levágtam körben minden szeletről így a gyerekek is nekiveselkedtek
- a "kalács" összességében finom volt
- következő próba már 2015-re csúszik: Rivercote Ciabatta lisztkeverék tesztelése (a rozsos verzióval már sokat sütöttem kenyeret, de kézzel kidagasztva, hagyományos sütőben).

1 megjegyzés:

CathlenKata írta...

Nyamm-nyamm malacka :-)

A kenyérsütő klassz találmány, de egy életre elegem lett belőle. Úgy zörög, hörög mint egy traktor. Bár az nem az enyém, így szerencsére nem nálam haldoklik:-D

Na muti a hugi hímzést, kíváncsi vagyok nagyon!