2014. december 29., hétfő

Hozott az Angyal egy kenyérsütőt a fa alá!:) Nem tudom honnan tudta, hogy ez a titkos vágyam, de sikerült beletrafálnia. Ma viszonylag nyugodt a délután, lezártam a pályázatunk beszámolóját, nagyobbik törpike anyukámnál "nyajal" így belecsaptam a tesztbe. A csodakütyü egy Tefal Uno, íme:
Kenyeret, mióta IR-es vagyok rendszeresen sütök itthon, de a kandalló melegétől függően sikerül a kelesztés így a nagy számok törvénye alapján már kétszer nem volt valami szuper a végeredmény, de általában teljesen rendben van. A dagasztás ősi szuperszexistennő mivoltára még nem sikerült ráéreznem teljesen, pedig már annyi helyen olvastam, hogy ez valami nagyon ősi, női transzélmény - hát szerintem csak cefetül fárasztó. Mondjuk előbbit a szülésről is mondták, na én háromból egyszer se éltem át semmi felemelő ősi transzcendens élményt. Naszóval kenyér helyett én kalács programmal indítok, úgy gondolom az kevésbé érzékeny dolog, legalábbis konyhai tapasztalataim alapján. Citromos kalács a választás 2 óra 06 perces időtartam.
Hozzávalók: 
430 g liszt
200 g tojás (nálam 4)
90 g puha vaj
3 és fél kk sütőpor
1 citrom leve és reszelt héja
250 g nyírfacukor
csipet só

Nedvesek kikever,  szárazak összevegyít, gépbe zutty a nedves, rá a száraz és 13. program Start/Stop gomb. Most ugrik a majom a vízbe. Várok.Várunk. KTG épp virslivadász akción munkából hazafelé, és ha az égiek velünk vannak vacsorára kalács lesz mézzel és vajjal na meg forró csokival.

Megosztom tapasztalataimat az éterrel, mert nem igen találtam infót erről a gépről, hátha másnak okozok egy kis sikerélményt, ha rám googlizik.

Hímzés ügyileg az apátiámból kilábalva megvilágosodtam, és belevágok este a "Hugi-projekt" I.- be. Tervező: Valerié Lejuene, anyag: 14 ct-s fehér Coats Aida, szín: Anchor 45. Többi titok, majd néha felvillantom, hátha felismeritek! :) Hát ezt is átírta az élet! ;)



1 megjegyzés:

JRosa_SZG írta...

Én kenyérgép mániás vagyok, már a második gépemet szaggatom igaz az enyém Lidl-es. Ezzel dagasztatom az élesztős és nem élesztős tésztáimat, szinte mindennap ezzel sütöm a kenyeret..szóval ,ha ez a gépem is kipúrcan, tutira veszek egy harmadikat ;-). A Limara péksége receptje közül a fahéjas kalács receptjét próbáld ki benne ( ISTENI lesz ).