2018. január 10., szerda

Elhajlás

Most kicsit eltértem a "kihívástól" és olvastam két másik könyvet is. Az első egy habkönnyed vasárnap délutáni forró csokis, sajtrolós, begubózós - Cynthia Ellingsen: Hab a tortán.
Azt kaptam, amit vártam: habkönnyű szórakozást, kicsi romantikát. Három nő, három élethelyzet, három szerelem...ha ilyen nagymamám és ilyen anyám lenne reggeltől-estig csak zokognék, de hála az égnek nem vagyunk egyformák! 5/4

A másik egy regényfolyam utolsó része - Audrey Carlan: Calendar Girl -Oktober-November-December.
Itt is úgy éreztem, mint már olyan sokszor a sorozatokban, hogy a végére elfogyott a puskapor. Erre szokták mondani: erős kezdés, gyenge befejezés. Ciki-nem ciki: untam! Nyálas volt indokolatlanul az arcunkba tolt szex leírásokkal. Inkább a harmadik rész végére betoltak volna egy fejezetet aztán "jónapot". Hát tényleg ez már minek kellett!? 5/3

Nincsenek megjegyzések: