2007. június 5., kedd

Azt hiszem egy-két hétig nem fogok tudni hímezni, akkora a káosz otthon...gyakorlatilag le se lehet ülni...csak sejtem,hogy merrefelé vannak a hímzős cók-mókjaim.... de ha minden jól megy a héten összerakjuk a szekrénysoromat a nappaliban , bepakolok és legalább a holmim a helyére kerül...csodás lesz!VÉGRE!!!Hétvégén konyhabútort kellene venni sürgősen, burkolót szerezni, aztán jövő héten "összedobni" a konyhát.Ha ez megvan akkor értünk kb a munka 40%-hoz...a nagyobb falat a volt konyhából tesóm szobájának kialakítása+ tesóm szobájából az én vackom összehozása....talán...ha minden jól megy mire hazaér tesóm kész is lesz...remélem...én elég jól bírom a rendetlenséget:), de ez azért már nekem is sok(k).

Azért hnap viszek vmi böködnivalót Kalocsára, hátha sikerül alkotni, de előtte még meg kéne találni pl, hogy hol találok vmi szabad projectet, ami pl alkalmas a horcigolásra...vmi monocrom, semmi ezermilliószín, tehát a bocistatyó megint itthon marad böködéstelenségre kárhoztatva...de az IV bocis montagne se szerencsés már látom, mert egyszerűen annyira minibogyi,hogy ahhoz tényleg nyugis kanapésarokbafészkelős napfényes szombat délután kell, máskor nem megy... tehát most vagy kikapok vmi félkészet, vagy belekezdek egy új kicsibe ami hnapi munkanapon akár el is készül. Tehát ezek az én nagy dilemmáim!:))

Eszembejutott a csajos Waxing Moon is, amit az irodába akarok megböködni - Katica után szabadon ;) - de aztán eszembe jutott hogy se az anyagokat se a fonalakat nem tudom biztonsággal,hogy merre vannak, és nem biztos, hogy ez újabb projecthez most kéne egy újabb kupacot kialakítani!:))Lehet nem szerencsés ötlet:))) Azért felrakom ide a képét, hátha más is kedvet kap hozzá!

Vészprojectként ott van az Echevette által tervezett moncrom szivecskés angyalkás banner is amit Zsuzsi boltjában készen már meg lehet csodálni képként - nem én csináltam:) - , és onnan kívántam meg;)

5 megjegyzés:

Nina írta...

Kéremszépen majd aezt a csokisat :)))
Figyi, olvastam a méled, de most rohanok, holnap vizsgázom, ma utazom, csüt-ön jövök multizni, és válaszolok mélben is, sziaaa!

Lvica írta...

Heni, énisénis szeretném a pasis-kávés-csokist!:) Tök jó!

Judilla írta...

Én már meg is kívántam!:D Lehet?;)

Cimpulusz írta...

A mintát sk. használatra kaptam Évi kanadai barátnőjétől, és amíg Ő nem mond rá "áment" addig nem mondanék semmit erre....

Nina írta...

Heni, sikerült utolérni az illető hölgyeményt? Odaadhatod nekünk is..? :)