2007. június 23., szombat

Jól elhanyagoltam a blogomat, de igazoltan voltam távol!:)
Sikerült a vizsgám-végre valahára ezen is túl vagyok....nem akarom elkiabálni, de talán a határozataim is elkészültek.
Nincs semmim mutiba...egy hete hétfőn hímeztem a napi projectet, aztán szerdán a Lant, vasárnap a gombos dobozkát...és ennyi...ezen a héten meg semmit:(
Most is egy rohammunkának kell nekiugranom egy munkáak, az egyik barátnőnknek bökködünk, és szerintem már mindenki kész van rajtam kívül:( 5-re jön értem a Párocskám megyünk Ópusztaszerre Szent Iván éjji rendezvényre...hátam közepére se kívánom,olyan fáradt vagyok, de nem akarom megbántani...lehet addigra még a kedvem is megjön.
Elrohanok főzőcskézni-tesóm beteg, pedig hétfőn meg csütörtökön szigorlatozik- töltött paprika lesz...akartam kis lekvárt - meggy, meg kajszi- főzni, de nincs erőm...inkább bökködök kicsit aztán készülök estére....majd ha lesz mutiba vmim, majd jelentkezem......

Nincsenek megjegyzések: