2007. június 11., hétfő


A SAL-om az magáért beszél sztem:)...a második a bocis tatyókám lesz Le idee di Susanna 2004/01...aztán a koedukált képen:) látható hogy ias áll jelenleg a bocis tatyó, bucikám drága ollójelölője, amit akkor kaptam mikor először találkoztunk-remélem nem utóljára;)-,és nagyon magam alatt voltam finoman szólva...aztán itt a legeslegújabb kulcstartókám petit pointtal DMC 815, "sárszín" lenvászonra (rendelt ilyet Zsuzsi, aki megkívánná keresse meg e-mailben....erre a technikára nagyon jó ez az anyag, másra én spec.nem annyira szeretem,mert túl kemény és hálós szövésű,egyenetlen, de az egyszálazós mazochista vállalkozásokra tökéletes! ... aztán még ott a minibarim-ami vszínű szintén kulcstartó vagy vmi lógóka lesz, DMC 815, ill. szintén DMC lenvászon ua a típus, csak törtfehér....naés persze az IV petit pointos bocis köszöntőmről se feledkezzünk meg...szintén ua az anyag+fonal....rém egyhangú vagyok:) ... hát kb ennyi lenne....
Új menüponttal gazdagodtam, elkészült a rotációs lista, reményeim szerint tartani is tudom a tervekhez magam. Ma hétfő van tehát Just Cross Stitch tulipános szemüvegtok elő:)))) és hajrá :)...ma bökködök tanulás majd hnap...fáradt vagyok....

1 megjegyzés:

Pillle írta...

Azt hittem a bocis tatyódra vmi aprócska minta kerül. Jó nagyot tévedtem :)
Mi lesz a barikádból? Helyes a kulcstartókáddal együtt!