2007. június 10., vasárnap

Bánatomban sütöttem ma egy hatalmas nagy adag "pufinkát" =muffint;) ... epreset .... és miért bánkódtam!?Mert tanulni kell, és nincs kedvem, meg mert a Párocskám is tanul gőzerővel így nincs időnk egymásra...és hímezni sincs időm...és ezer éve nem láttam már egy jó filmet ... meg egyébként is mindent kitalálok,csak tanulni ne kelljen!:)Mint pl most blogolok;)mondván, ha 2 napig nem írok, úgyis kétségbeeesett sirdogálós e-maileket kapok, hogy tán az örök vadászmezőkre távoztam,vagy mi van velem:)))Na jó azért ilyeneket nem írtok, de azért;)
Rájöttem,hogy a jól bevált puffinka reci alapján bekvert tésztám maradékát- ami nem fért az 1 adag-ba -belekanalazom szilikon kis gyümölcskosár formákba, dobálok bele némi meggyet meg megszórom fahéjjal és barna cukorral...egész dögös kis süti lesz:)nem süllyed le a gyümi az aljára, a tészta puha és omlós...nincs papír..nincs nagy "edénysuvick"..csak sok finom boldogsághormon:)
A pakolás jelentős hányad a kész...gyakorlatilag várjuk a konyhabútort, azt feldobjuk pick-pack:), és aztán elméletileg készen is lennénk az első nagy kőrrel.A második a két szoba lenne - tesómé meg az enyém...de sztem ez csak a vizsgaidőszak végén...meg ugye én is magolok..elméletileg...pedig most más dolgom itthon nincs is....úgyyyyyyyyyy bökkkkköööööööddddddddnéééééékkkkkkkkk.....:(((Lehet este fogok is... 8 után...és nézek - rádiózok:) - némi filmet....előveszem vmelyik megkezdett munkámat...talán a bocis tatyót... a minibocis moncrómhoz szép napsütés kell, itt meg már esteledik, meg egyébként is zuhog.... hőmérséklet persze nem csökkent, csak a pára nőtt....megyek betömök még 1 boldogsághormont és beleesem a tanulásba:(

Nincsenek megjegyzések: