2007. október 14., vasárnap

Annyira tele vagyok élményekkel és tervekkel a tegnapi országos xszemes tali után, hogy kell kicsit ülepítenem, hogy ne csak pátoszokat zengjek folyamatosan :) Összejöttünk, "nagy öreg super cross-stich womenek";)...csodás volt....Jövőre már hagyományosan újra várunk ugyanitt - sokkal nagyobb teremmel:) - benneteket !!! És úgy láttam mindenki nagyon jól érezte magát, a minikék is jól megvoltak, apukák se tipródtak;), Zsuzsi boltját kifosztottuk .... csacsogtunk .. örömködtünk :) ... délután majd írok....meg kedden rakok fel talis képeket is .... és mostmár rendesebb kislány leszek, mert mindenki rámpirított, hogy olvasnának ha lenne mit:) nem is gondoltam volna hogy ennyien figyelemmel kiséritek a kis zöngéimet .... jaj mégis csak csapongva örömködök...semmi logikai ív:)) .... szóval délután ... ja és éjszaka persze nekiálltam bökködni :)) .. totál feltöltődtem .... na mostmár tényleg futok..vár a Kedvesem....pusziiiiiiiiiiiiiii ;)

3 megjegyzés:

Judilla írta...

Nagyon szerettem volna ott lenni...
De talán majd jövőre.

dékata írta...

Cimpike! Annyira örülök, hogy megismertelek! Köszönjük a kedves fogadtatást, nagyon jól éreztük magunkat! dékata

dékata írta...

Cimpike! Annyira örülök, hogy megismertelek! Köszönjük a kedves fogadtatást, nagyon jól éreztük magunkat! dékata