2007. október 15., hétfő




A felső bannert kezdtem el tegnap este:), a következő kettő pedig ez közös munka (Tincsike, Tündi-Szentesről, és Én), Kingának készült babaköszöntő ajándéknak...tartóka, pihe-puha szivaccsal bélelve, és egy "első kis alvókás párna" ... a bari az én művem :)))

Pitésről annyit, Zweigart Belfastra kezdtem el, pont van egy iyen hosszú csíkom, egyszín fehérrel fogom a hátteret forma és mintajelkulcsbontó módon, mert erre az anyagra ez jobban illik - szerintem .... de jó, hoy fényképeztetek csajok:) így haladósab a blogolás;)

4 megjegyzés:

Cserny Cherry Ildikó írta...

Hűűű, de szépséges lesz az a fehér hímzés!!

xenasi írta...

csak nem az enyém az egyik fénykép? ;) :)))

dékata írta...

Heni megkaphatnám ennek a gyönyörű sütisnek a mintáját? dalarykatalin@gmail.com
Előre is ezer hála! dékata

Timici írta...

na már látom milyen lesz a banner, csecse, az egyszínnel hímzés pedig nagyon praktikus:D a süti meg nyami:)