2007. október 15., hétfő





Elsőként Ityamom és az általam készített PIF , remélem tetszik és sokáig fogja használni ;) Raktam még mellé pár apróságot, de ez a fő-fő ajándék:)
Ezek a legújabb szerzeményeim dandárja :). Nagyrészüket a szekrénynek vettem, a babaköszöntő meg majd jó lesz vmelyik ismerősöm gyerkőcének...ennyiért nem tudtam otthagyni ;)
Naszóval xszemes tali...hát hiperszuper volt. Kezdetnek elzarándokoltam délre Zsuzsihoz, aki már totál kétségbe volt esve, hogy itt a rengeteg kaja délelőtt óta benn van és még sehol senki, őhozzá már senki se fog jönni ... aztán "derült égből villámcsapásként" meglepték a boltot sűrű tömött sorokban ... kismillióan voltunk, minden kellett és mindenkinek más, tobzódás, bugyválás, hű ezt nézd, felezzünk, én ebből, meg ebből, és uhhhh ésssss áhhhhhhhh .... szó mi szó kifosztottuk a boltot ;)
Eljöttek Szazu és Flow Miskolcról:), Ninocska, Moklin, Anitzsirk, Tzsuzsi, Saffi, Dékata, Sofie, Nyuli, Ildibildy, Csicsóné, MsMacska, Pillekata, Krekati, Yola, Györgyi, Cherry, Huligánlány-Cili, Edelweiss, Xenasi, Bildy, Ityamom .... és még millióan, akiket még nem ismertem, hisz egyátalán nem fórumozok már...de örömmel láttam milyen jó szívvel jött mindenki, rengeteg csodás munkát hoztatok, én csak úgy hízlaltam a szememimet..na de mi kméti lányok is kitettünk azért magunkért...Norcoson kívül mindenki eljött ... még a helyi média is lefényképezett ..... annyi ötletet kaptam, hogy csak győzzem megvalósítani, millió mindent ígértem, hogy küldök, csak emlékeztessetek rá e-mailben, mert az agyam szita:( ... rohanok is bökködni ...elkezdtem egy bannert...meggyes-sütis:), ja és kész egy "biscornu" előlap :) .. és velem jött pár karácsonyi anyag is ;) de ez meglepigyártáshoz kell, szóval nincs muti:)

6 megjegyzés:

helen írta...

NAgy szerencséd, hogy nem tudtam ,hogy van olyan pillés készlet, mert elhappoltam volna :D Nekem is nagyon tetszik!

Pillle írta...

Csak egy kis kiigazítás, új tagunk Betti sem tudott eljönni, de valahogy került helyette egy másik égből pottyant :):) Mázlid,hogy Kinga nem vette meg egy hete a pillangós kitet. Pedig nagyon símogatta, forgatta :)
tincsi

Nina írta...

Heni, én is remekül éreztem magam :))))
Mostmár mondhatjuk, jövőre Veletek ugyanott :)

A hardangeres mintáját elkérhetem majd? Én is igyekszem hétvégén beszkennelni az enéymnek a mintáját :)
Ja és a DFEA-k is majd lassacskán jönnek ;)
Jó volt Veletek találkozni, és igazán Aliznak éreztem magam Zsuzsánál :))
Szóval, nagyon nagyon jót tett a lekmnek az a szombat :)

Rita írta...

Szia!
MÁr lóg a falon! Le is fényképeztem, de meghalt az otthoni gépem, innen meg nem tudom feltölteni. Remélem, hamar meggyógyul, mert nagyon hiányzik!

Manyesz írta...

Szia,
jó volt olvasni a beszámolót, és irígykedek, hogy ilyen szuper kis boltocska van a városodban.
Nagyon szépek a munkáid is. Gratulálok!

Timici írta...

köszi a beszámolót;) biztos nagyon jó volt a tali, én meg pont most nem tudtam menni, mikor tavasz óta készültem rá:( remélem legközelebb összejön;)
szuper kincseket szereztél, nekem is tetszik mind, a magasságmérőt már vagy 2éve tervezem kihímezni, lassan nem lesz kinek:S, na jó még azért lenne, csak időm nincs most rá, majd muti a bannert!