2007. október 21., vasárnap

Hajnal van.Rémálmom volt.Azt álmodtam, hogy üvöltve kirúg a főnököm, mert a "kb." ajánlatunk szakértőinek névsorából kitöröltem 2-őt, mert irreálisnak tartottam, és így nincs meg a kért 3 fő közgazdász. Felriadok és elkezdek agyalni .... úristen én tényleg "kinyírtam" 2 belső céges közgazdászt az ajánlatból, és az rémlik tényleg 3 fő közgazdász végzettségű szakértő kell .... usgyi ki a nagy sötétségbe, gép bekapcs, net indít, könnyek már peregnek .....a KBÉ aktuális számát bepörgetem ....már zongorázom, hogy bebuszozom, kijavítom,8 példányt fénymásolok, kötök, felmegyek Pestre kicserélem a leadás reggelén a csomagot - régit vissza, újjat be mégha hülyének is néznek, uh........ de hogy csinálok eredeti dokumentációt a millió bekért céges nyilatkozat, eredeti aláírás, pecsét........bepörgetem az oldalt .........3 fő közgazdász vagy szociológus vagy szociálpolitikus végzettségű szakértő...na itt már zokogtam.....tele van a lista szociológusokkal.....totálisan kicsinálják az idegeimet ......szombaton - szabadságon voltam!-de azért felhívtam,hogy lebasszank......teher alatt nő a pálma....kiváncsi vagyok marad-e ép ágam.....megyek vissza alukálni a Párocskám mellé ....remélem nem vett észre semmit a drámámból .... azért még görcsöl kicsit a gyomrom, hogy mit rontottam még el...

Hogyan kell kikapcsolni az agyam?Hogyan kell lerázni a sok lecseszést, a stresszt és egyszerűen otthagyni a cég bejáratánál?

Nincsenek megjegyzések: