2007. július 16., hétfő

Hazaértem a 4 napos nyaralócázásból-nagyon jó volt!:) Hatalmasakat lustálkodtunk, kirándultunk, fürödtünk, ettünk:)) finomabbnál-finomabb halakat ... egy szó, mint száz minél hamarabb meg fogjuk ismételni:)...de ősszel biztosan....





Megeggyeztem magammal, hogy a rossz dolgokat mellőzöm a nyaralás alatt, de mivel már hazaértem és újra a munkahelyemen vagyok ismét rámzúdult. Szeptember 1-től nem lesz munkám, mert az FVM átszervezi a szaktanácsadási rendszert és nincs jogászi státusz...:(....Mit ne mondjak el vagyok keskenyedve rendesen...fogalmam sincs merre kellene próbálkozni...gyakorlatilag kezdődik az egész munkahelykeresési cirkusz előlről....azzal nyugtatom magam, hogy legalább lesz végre időm hímezni, de hát ez az anyagi helyzetemen nem lendít maximum a lelkem érzi jobban magát....

Hímezni egy x-et se hímeztem, talán majd a héten. Barátnőméknél vagyok gyerekpásztorkodni - IHB bulik megelőzése céljából:))) -...de már megy a gyerekek részéről az alkudozás ;) .... majd meglátom mennyire leszek engedékeny....

Így mutatni sincs mit...vagyis lenne, mert a szivecském egész jól áll, de nincs benn a fotómasinám kábele...holnap teszek fel nyaralócázós képet meg a párnácskám jelenlegi állásáról is egy "helyzetjelentést" .

Hej de pocsék kedvem van!:(Van vagy 35C már...a szám kicsattant 2 helyen is...esküszöm a strandon szedtem össze vmi jó kis Herpesz vírust....mi jöhet még!?

1 megjegyzés:

helen írta...

A meleg most nálam is rányomja bélyegét az alkotáskedvre... :(