2007. július 11., szerda


Nézzétek csak miket kaptam a szülinapomra!?:))
A horgolt teatasak tartóka Évi ajándéka, a levendulás illatzsákocska pedig Tincsikéjé-csodás levendulával töltve!:) Tincsike!A levendulát imádom, mégha "nemszeretem lila színű" is a lelkem ;)

Holnaptól 4 napra elmegyünk kicsit pihenni a Kedvesemmel...ránk fér...rám meg főleg mert nem kaptam vmi túl jó híreket tegnap....majd ha hazajöttem mesélek....nem akarom elrontani a kedvem, elég volt tegnap szomorozni....

Kész a szobám 80%-ban:)....jövő héten gyerekpásztorkodom Kecskeméten, de azért blogolok ám;)

8 megjegyzés:

Ami írta...

Heni, nagyon boldog szülinapot kívánok ezúton is!

Christine írta...

Nagyon boldog szülinapot, és jó pihenést!!!

Cserny Cherry Ildikó írta...

Jó pihenést! És természetesen boldog szülinapot!

Judilla írta...

Nagyon szép ajándékokat kaptál!
És itt is boldog szülinapot kívánok neked!!
Az én csomikám is hamarosan útra kel:D
Kriszti a hibás, ha mégsem olyan gyorsan, mint ahogy én szeretném...
Jó pihit!!!!

Cimpulusz írta...

Nagyon köszönöm mindent!:)Most indulunk;)

Timici írta...

Nagyon szépeket kaptál:) és akkor még egyszer nagyon boldogságos szülinapot kívánok! jó utat és érezd nagyon jól magad a kettecskén:)))

wot írta...

Boldogságos szülinapot és kellemes pihenést! Ne szomorkodj, sok a barátod!

helen írta...

Boldog szülinapot itt is, utólag is :) Remélem, hasznos és egyedit adtam :)