2007. július 1., vasárnap


Már megint egy kicsit elment az eszem. Mivel a tegnap esti randinkat egy órával a megbeszélt idő előtt lemondta a Kedvesem, mérgemben nekiestem egy új projectnek: egy DHC szívecske- ha jól tudom(?), DMC 815, Gratziano bordó nagykockás 32ct-s lenvászon.....nagyon jó rá hímezni, és reményeim szerint szép is lesz...



Hirtelen felindulásból csináltam még egy kicsi mintát- anyag szintén Gratziano, DMC 4020-as türkizzel, DFEA -s minta, hátlap kézimunkamintás pamutvászon, bojtikát tesóm mókolta nekem és nagyon édeske lett...az egyik díszesebb Prym kézimunkaollómra tettem...nemrég fedeztem fel, hogy van ilyenem:)- még Andieenál vettem régebben... ... ja és a monokróm tyúkosomból is lógóka lett...rusztikus...hátul Zw háziállatos"malac"-blockos textilképpel, csomózott zsineggel, némi népi mintás bordó fehér szalaggal....helyeske....a Gentle Art-os tököm meg megbanneresedett:))))

8 megjegyzés:

bucilla írta...

Nekem egyik szemem itt, a másik ott;) Aztán elmehetek postai kézbesítőnek, olyan bandzsa leszek:) (egyik szemem a borítékon, másik a házszámon:)))Szóval! Én nagyon-nagyon kíváncsian várom a fotókat!!!

Cserny Cherry Ildikó írta...

Várom, várom türelmesen én is! :DD

Jobban vagy már?

Timici írta...

én is nagyon kíváncsian várom a fotókat:)))

Judilla írta...

ez nagyon szép lesz:)

Ralina írta...

Ah, ez a szivecske nagyon ígéretesnek tűnik!

helen írta...

Jók lettek nagyon! Főleg az utsó tetszik ;) Az anyag és a minta is!

bucilla írta...

Jaj de cuki mind!!! Megérte várnom;)Nagyon szépek, és a grazianora amit varsz,mono szíves, az lesz a hab a tortán:)

Judilla írta...

Tecccccc!! mind, de az ollóőrződ a kedvenc:))