2007. július 23., hétfő

Szombaton éjszakai fürdőbe vittük Párocskámmal a barátnőm gyerkőceit,tesóimat, nomeg magunkat! A hering a konverzdobozban effektus ellenére nagyon jól éreztük magunkat, volt ott hullám, meg bugyogtatás, meg sodrás, meg tengereffektus meg, vízfüggöny, meg barlang, meg nyanyás termáláztató pisilős kisfiú szoborral, úszó, csúszó, hideg-meleg, szauna meg miegymás.... uszonyaink nőttek éjfélre...szétáztattuk a kis hátsónkat rendesen.....aztán megdőltünk mint az a bizonyos"büdösbogár":)))Hímzésről persze már megen szó se volt egész hétvégén...úgy állok az I.V. kör sampleremmel, hogy sehogy se! Cidrizem,hogy elég legyen a fonal (ez ugye Zsuzsi spec.önnön kezével festett egyedi szülinapos fonakám:), persze bontanom kis kell, mert ugye a közepe motívum csak elcsúszott ... és funkcióatlan...ugye:)mint mostanság nálam ált. a hímzések zöme.

DHC párnácskám előlapja kész, hátlaphoz megvettem az anyagot már csak össze kellene állítanom miánt lesz egy szusszanásnyi időm...na az nem mostanában lesz...hétvégén reményeim szerint Tisza-tó...csobbanás..csajbuli:)) én, tesókáim,meg Anyu...no pasi, no fogyi annál inkább fagyi:)))

Kitaláltam a PIF-ben mit hímzek Ityamomnak, már csak a megfelelő mintát kellene megtalálni ... Ercsun még vivódok, mert ugye szereti a hardangert meg a VS-ket, előbbiben nem vagyok vmi profi, utóbbihoz meg pláne nem konyítok .... mit szeretnél Drága!?Lehet ám kívánni!:)))Meg persze Neked is Rita, mert még nem böktem egyet se az ajándékodba:) Legegyszerűbb lenne jól bevásárolni Nektek, de Rita már így is ugyanabban a kicsorduló szekrénypróblémakörben "senyvedezik":))), mint én, egy újabb kopasz kupac hímzős cumó nem biztos, hogy jó választás lenne ... Ercsunál meg félek, hogy mellényúlok, ezért nála is inkább alkotnék vmit...vmi személyeset...vmi nagyon találót...hm.....Akinek van tuti befutó ötlete dobjon egy e-mailt!:)

Karihúzás....haj...haj.... úgy szeretnék....de egyenlőre még vivódom magamban...ha mindenki benne lesz a társaságunkból akkor én sem maradok ki, de lehet hogy csak pirinkót tudok hímezni és kiegészítem spéci hímzőkislányos dolgokkal, kellékekkel...márha így is lehet nevezni...kérdésekre válaszolgatni tuti nem lesz időm...csakmert az időm az aztán nagyon negatív tartományban van...ha összejön az új munka akkor meg pláne látástól Mikulásig dolgozom...attól nem kell tartania senkinek hogyha mégis benevezek, hofy ajándéknélkül marad a húzottkám, de lehet hogy nem tudok akkorát és olyat alkotni amit szívből szeretnék...kicsorduló szeretettel hatalmas nagy grandiózus műveket:)))mert azért tudnék ám választani minden hímzőkislány barátnőmnek!;) Haj - haj...ezek az én világméretű dilemmáim....túlvállalás ..., időhiány...de amúgy meg úgyse tudok nemet mondani:)főleg olyanoknak akiket szeretek, és akikre mindig számíthatok....azért nagyon jó érzés ám egy ilyen privát klubba tartozni;) hmmm......hmmm....... ráció vagy szív !?

1 megjegyzés:

ercsu27 írta...

Jaaaaj, szivem, nem muszáj ám sem hardanger, sem VS! Majd azokat megcsinálom én!:-)Minden tetszik, amit csinálsz, és valami olyasmit kérek, ami te vagy! :-)